Bratislav Ćirić: Toplotna energija se isporučuje bez problema na teritoriji celog grada. Zvaničnih žalbi nema

22. januar 2021. 11:41 Gradska hronika Pirot Plus Online

Našoj redakciji javila se sugradjanka Ljubimka Stefanović iz naselja ATP koja je imala primedbu na rad JP "Gradska Toplana Pirot". 

Po njenim rečima, prethodnih dana, isporuka toplotne energije u pomenutom naselju, bila je samo da 19 sati, a da je u drugim delovim grada, ona redovno isporučivana do kasnih večernjih sati. 

Ovo pitanje smo uputili direktoru Toplane Bratislavu Ćiriću, koji je nakon detaljne provere, za portal Plusonline rekao da nikakvih prijava poslednjih dana nije bilo, osim sporadičnih slučajeva i da je stanje redovno na teritoriji celog rada.  

On kaže da samo konstatacija da je jedan deo grada imao grejanje duže od drugog, ne stoji, zbog toga što se ceo grad greje sa jednog mesta, energane Senjak. 

Iz Toplane, opet, obaveštavaju korisnike sistema daljinskog grejanja da sve probleme u vezi sa grejanjem mogu da prijave na sledeće brojeve telefona: 

ATP, BUJICA, SUD 064 89 79 307

ČEŠALJ 064 89 79 306

CENTRALA 064 89 79 305 

CALL CENTAR 0800 001004