EKSKLUZIVNO - Vladimir Kunarac, pomoćnik direktora Koridora Srbije: Kada svi radovi budu zavšeni Pirot će dobiti evropski tunel!

11. oktobar 2018. 13:30 Privreda Pirot Plus Online

U tunele podno Sarlaha prvi put sam ušao u petak, 17.oktobra 2014. godine sa Dušanom Mijukom, šefom projekta “Istok” na Koridoru 10. Objavili smo dobru vest da je tog dana probijena desna cev , ili desna strana tunela Sarlah. To je za investitore i radnike Aktora bila još jedna gradjevinska pobeda. Leva strana tunela probijena je nešto ranije, 8. avgusta .

Probijena i desna strana tunela ispod Sarlaha LINK

Nepunu godinu dana kasnije, sa Borkom Žiravcem, koordinatorom radova na pravcu E 80. Dakle, da Koridoru 10 ponovo sam bio u tunelu Sarlah. Radovi su poodmakli. Bio je 15. jul . Razgovarali smo i o ostalim deonicama na Koridoru od Niša do Granice.

Završeni betonski radovi u tunelu Sarlah LINK

Ovih dana, posredstvom Dušana Mijuka i Sanje Stavrić PR Koridora Srbije, obezbedio sam intervju sa drugim čovekom Koridora Srbije.

Vladimir Kunarac, mlad čovek, diplomirani gradjevinski inženjer je pomoćnik generralnog direktora. Oko 11h bili smo na ulazu u desni tunel. S obzirom da sam poodavno bio u tunelu, sve je izgledalo drugačije. Kunarac je govorio o radovima koji slede. Gradjevinski radovi su završeni. Sledi "glazura", elektrifikacija.

Pomoćnik direktora žurio je na sastanak u Belu Palanku, a ja sam krenuo u "radnu šetnju" desnom stranom tunela. Deluje posebno!

Po izlasku iz tunela snimio sam radove na sanaciji klizišta na Sarlahu i alternativni pravac, inače ovi poslovi produžili su dinamiku, ali ulaze u završnicu. O tome ću već sutra detaljnije.

Vratio sam se levim tunelom. Činilo mi se da je tu sve spremno za elektro poslove.

Bio je to moj treći ,,susret,, u prostoru koji je iz godine u godinu sve uredjeniji.

Ono probijanje tunela bila je skoro ,,filmska,, priča, gazilo se po vodi i blatu!

Ovaj drugi ulazak delovao je drugačije, buka, mašine, cement, gvoždje, mnogo radnika, vlaga, otežani uslovi rada, prašina kao dim ... Ali je i to bilo uzbudljivo. Profesionali izazov ! Ostaje upamćeno i zabeleženo za istoriju.

I konačno, ovo treće, danas. Sve uredno , tišina, po koji glas se čuje , zidovi dobili čistu belu boju, sve spremno za ventilaciju, sos telefone, zvučnu opremu , sisteme za gašenje... ma , zaista, biće evropski tunel