Lužnički kraj na oku turista

09. oktobar 2013. 10:05 Babušnica Pirot Plus Online


Intenzivnija marketinška kampanja Turističke organizacije u Babušnici ispunila je očekivanja. Nastupima na brojnim sajmovima ali i organizacijom manifestacija, koje su pobudile veliko inetersovanje svojom neobičnošću i originalnošću, postepeno su skrenule pažnju na Lužnički kraj, kaže direktor Turističke organizacije, Milan Stamenković.


- Za godinu dana koliko sam ja na čelu Turističke organizacije, marketinškim aktivnostima smo značajno unapredili rad Organizacije i skrenuli pažnju šire javnosti na naš kraj. Mnogim akcijama smo skrenuli pažnju na naše potencijale, a ono što bih želeo da istaknem to su manifestacije poput Vurdijade, koja je ušla u kalendar Turističke organizacije. Lužnički megdan naš Okrug dovodi do liderstva kada je reč o ekstremnim sportovima, zatim tu je Ženska avanturistička trka, 24 časa Koprena i tako dalje. Seoski turizam je, takodje, naša velika šansa za razvoj Babušnice. Nekoliko porodica je već krenulo sa opremanjem svojih objekata, ali nažalost zvanična kategorizacija objekata još nije uradjena.


Postavljanje turističke signalizacije jedan je od poslova koje je trebalo završiti ovog leta. Medjutim, iz objektivnih razloga poslovi su odloženi, a resorno ministarstvo je odredilo novi rok za okončanje posla.