Otkrivamo po čemu je Lidl jedinstven

01. jun 2020. 05:55 Privreda Pirot Plus Online

Prve Lidl prodavnice u Srbiji otvorene su pre godinu i po dana, a za kratko vreme Lidl je, zahvaljujući proizvodima sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, pridobio poverenje potrošača. Kompanija i ove godine nastavlja širenje prodajne mreže, a u Srbiji trenutno ima 39 prodavnica u 27 gradova, kao i jedan Logistički centar u Novoj Pazovi, koji se prostire na više od 45 hiljada kvadratnih metara. A šta je to što ga izdvaja od drugih trgovinskih lanaca? Navodimo činjenice koje možda niste znali o Lidlu.

1. Lidl je prvi savremeni diskont

Prvi savremeni diskont u Srbiji podrazumeva pažljivo odabran asortiman od 1600 proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta. Lidl se prilagođava potrebama domaćih potrošača, pa se u svakoj zemlji razvijaju i proizvodi karakteristični za to podneblje. Na policama Lidl prodavnica u Srbiji nalazi se čak 350 proizvoda domaćih dobavljača.

Ono što je karakteristično za diskont je da su cene istaknute iznad proizvoda, a ne ispod. Ova praksa potiče od Lidlovih početaka u Nemačkoj kada se sva roba nalazila na paletama, pa je to bio jedini način isticanja cene.

2. U Lidlu se ne prodaje samo hrana!

Osim prehrambenog asortimana, u ponudi lanca nalazi se i kvalitetan tekstil. Lidl ima odeću za sve – Esmaru za žene, Livergy za muškarce, Crivit za sve one sportski orijentisane, Pepperts za decu i Lupilu za bebe i mališane. Odeća iz Lidla prolazi rigorozna testiranja u nemačkoj kompaniji Hohenstein, specijalizovanoj za istraživanje i sertifikaciju svih vrsta tekstila. Nakon toga dobijaju Hohenstein oznaku kvaliteta koja garantuje postojanost, otpornost, tačnost veličina i bezbednost svakog komada garderobe. Zahvaljujući Lidlu možete da izbegnete dosadne probe, jer su veličine dosledne - a ako ipak niste zadovoljni iz nekog razloga, lako možete da vratite ili zamenite robu u roku od 30 dana.

Pored garderobe, u Lidlovom neprehrambenom asortimanu možete pronaći i alate, opremu za domaćinstvo, posteljinu, sportske rekvizite, baštenski nameštaj i drugo. Samo, obratite pažnju, u pitanju su kratkotrajne akcije ponude, koje se menjaju na nedeljnom nivou.

3. Priznanje potrošača – najbolja oznaka kvaliteta

Osim Hohenstein oznake kvaliteta za tekstil, Lidl ima i druga priznanja i potvrde kvaliteta. U okviru nezavisnog istraživanja Best Buy Award Private Label 2019/2020, koje je sprovela švajcarska organizacija ICERTIAS, kompanija Lidl Srbija dobitnik je priznanja u 21 kategoriji za najbolji odnos cene i kvaliteta trgovačkih marki.

Potvrda „Srbija je rekla DA proizvodima iz Lidla“ zasniva se na istraživanju nezavisne agencije IPSOS koje je uključilo 5753 ispitanika, od čega je 77 odsto njih reklo DA Lidlovim proizvodima.

Ova priznanja Lidl duguje pažljivo odabranom asortimanu i kvalitetu, kao i zadovoljnim potrošačima kojima je izbor Lidlovih proizvoda postao deo svakodnevice. Peciva, kroasani i krofne iz Lidlove pekare mnogima su savršen početak dana, a na pijaci za pravu hedonističku trpezu mogu se birati najsvežiji plodovi sa njiva i voćnjaka iz čitave Srbije.

Osim kod nas, Lidl danas posluje u čak 32 zemlje širom sveta i broji oko 287 000 zaposlenih u više od 10.500 prodavnica.

O Lidlu
Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 39 prodavnica u 27 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Osim kod nas, Lidl danas posluje u čak 32 zemlje širom sveta i broji oko 287 000 zaposlenih u više od
10.500 prodavnica.

O Lidlu
Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih
trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. Na
osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac
priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 39 prodavnica u
27 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo
jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.