PITANJE - ODGOVOR! Andriana: Kvar na 37 stepeni! Presto: Sve po zakonu, na kvar nismo mogli da utičemo

24. jun 2023. 09:38 Stavovi Pirot Plus Online

Naša sugrađanka Andriana, nezadovoljna, s obzirom na dugo putovanje autobusom firme Presto od Beograda do Pirota i čekanja na 37 stepeni, poslala nam je juče, rečima izraženo, svoje neraspoloženje i fotografije. 

Ovo je stanje u autobusu Presto na relaciji Beograd-Pirot.

Autobus je krenuo u 11 i 15 iz Beograda i pokvario se malo pre Aleksinca, stajali smo 3 h na temepraturi od 37 stepeni i čekali redovnu liniju u 14:30 iz Beograda.

Došao je autobus prepun u kom su bili i migranti. Predstavništvo firme nije odgovorilo ni na jedan poziv, a vozač izbegavao svaki razgovor sa putnicama.

Takođe se od putnika može čuti da se ista sitacija dogadjala i prošle nedelje. BRUKA I SRAMOTA

Takođe, autobus se ovako prepun isključuje sa autoputa i ide kroz klisuru, pa bi obavljao svoj "posao".

VIDEO iz autobusa možete pogledati OVDE

..............................................................................................................

 Poštujući Zakon, prigovor smo prosledili Milanu iz poslovnice Presta. Po dogovoru, kako bismo danas objavili "obe strane", odgovor je stigao oko 21h.

Poštovani,

U prilogu je mejl i odgovor putnici koja vam je danas pisala.

S poštovanjem

DIREКTOR

Nebojša Lukić dipl. inž. saobr.

Poštovani,
Ko je odgovaran za kvar autobusa kod Ražnja, cekanje 3h na pumpi na temperaturi od 37 stepeni?
Kakva neozbiljnost firme i bezobrazno ponašanje vozača. 
Niste se udostojili da se javite putnicima na telefon, niti se vozač udostojio da kaže kad će problem biti rešen i šta i koga čekamo?
Sramota je da šaljete redovnu liniju, autobus je bio prepun i nas 10 je stajalo do Bele Palanke, bezbedno, zar ne?
Takođe, autobusi su Vam puni buva od migaranata koje vozite i dalje, a vec ste kažnjeni za to.
BRUKA. 
Srdačan pozdrav... 
P. S. Pročitajte vest sutra na portalu Plus online, imaćete besplatnu reklamu.

Poštovana,

Postavili ste dosta pitanja i izneli konstatacije u vašem mejlu.

Krenimo redom.

Odgovoran za kvar autobusa je КVAR na autobusu. Nalog da se autobus isključi iz saobraćaja izdao sam lično JA, Direktor i odgovorno lice preduzeća. Smatrao sam da autobus treba da se isključi iz saobraćaja kako ne bi došlo do većeg kvara. Autobus je najnovije proizvodnje i prijavio je grešku u elektronici.

Spoljna temperatura nije bila 37 stepeni. A i da je bila, vama kao putnicima obezbeđeno je da budete u autobusu u kojem je sve vreme radio klima uređaj ili da budete na stanici za snabdevanje gorivom (pumpi) u klimatizovanom prostoru.

Šta je neozbiljnost firme? Na šta konkretno mislite???

Кako je tačno bezobrazno ponašanje vozača??? On vam je sve vreme davao, vrlo ljubazno, informacije koje je imao u tom trenutku.

Кo kaže da se putnicima nismo javljali na telefon??? Pa, upravo vama su se zaposleni u preduzeću dva puta javili na vaš poziv!!!

Kao što je već napisano, vozač vam je davao informacije kojima je raspolagao.

Кažete: "sramota je da šaljete redovnu liniju"? Pa to je naš posao, rad na redovnoj liniji!!! Zašto je raditi sramota?

Кažete dalje da ste Vi i još 9 putnika stajali do Bele Palanke. Da li ste sigurni u taj podatak ?

Dalje tvrdite da su autobusi puni buva od migranata a to bi značilo svi naši autobusi. Da li ste sigurni u tu vašu tvrdnju??? JA TVRDIM da u nijednom našem autobusu nema buva!!!

Кažete vozite migrante i dalje!!! To je naša ZAКONSКA OBAVEZA! Mi, kao što verovatno ne znate, nemamo pravo da odbijemo bilo kog putnika koji ima urednu putnu ispravu - voznu kartu.

I vi tvrdite da su migranti bili u autobusu danas iz Beograda prema Pirotu??? Da li ste sigurni u to? JA sam siguran da nijedan migrant nije danas bio na tom polasku.

Tvrdite da smo КAŽNJENI ZA TO? Za šta TO??? Nikada nismo bili kažnjeni za TO kao i ni za šta drugo.

Što se tiče vesti na portalu Plus online koji treba da pročitamo sutra i da ćemo imati besplatnu reklamu, budite vrlo pažljivi.

Ako naš pravni tim proceni da ste izneli određene tvrdnje koje nisu tačne i za koje nemate dokaze, a one nam naprave materijalnu, moralnu i profesionalnu štetu, budite spremni na dug sudski proces u kojem ćete te tvrdnje dokazivati, a mi ćemo tražiti nadoknadu štete!

To bi bili odgovori na Vaša pitanja.

Moj komentar i izjava vezana za kvar autobusa dana 23.06.2023. god. koji se dogodio u blizini mesta Ražanj na redovnom polasku na relaciji Beograd - Pirot:

Vrlo nam je žao što se to dogodilo i što ste čekali oko 3 sata drugi autobus, ali u poslu vezanom za saobraćaj u kojem učestvuju vozila, kvarovi i kašnjenja se dešavaju.

Ilustracije radi, to je zvaničan podatak za poslednjih 10 godina. Obavili smo oko 30.000 (trideset hiljada) polazaka na relaciji Beograd - Pirot - Beograd i imali ukupno 6 kašnjenja zbog kvara na vozilu - autobusu. Procenat je toliko mali da je zanemarljiv, što nas svrstava u jednu od najboljih preduzeća za prevoz putnika u Srbiji po svim kriterijumima i parametrima.

Ovo je podatak koji lako može da se proveri.

Na kraju, Vama i svim ostalim putnicima se najiskrenije izvinjavam zbog situacije koju ste danas imali! Radićemo više i bolje da ovakvih situacija nema!

S poštovanjem
DIREКTOR
Nebojša Lukić dipl. inž. saobr.

Nema komentara. Čuli ste obe strane, procenjujte sami. Nije bilo, očigledno, prijatno ni jednima, ni drugima.

Naš predlog: pružite ruku jedni drugima i putujte dalje!