STara Group - društvo za promociju brendova

19. jul 2013. 12:29 Društvo Pirot Plus Online

O razvojnom potencijalu našeg kraja, utemeljenom pre svega na blizini i za sada još nedovoljno iskorišćenim resursima Stare planine, često govorimo. Dosta je prisutna i teza da u našem neposrednom okruženju postoje mnoge mogućnosti na kojima se mogu bazirati i dobre poslovne priče i razvoj celog područja. Za sada su, međutim, još retke prave inicijative koje doprinose valorizaciji kapaciteta, kao i tome da se ovaj region razvija u skladu sa prirodnim resursima kojima raspolaže. U nameri da ukažemo na jednu inovativnu i pažnje vrednu poslovnu ideju, koja bi umnogome doprinela i široj društvenoj zajednici, predstavljamo vam STara Group, preduzeće koje je nedavno osnovano .


- Društvo je osnovano u aprilu ove godine, a naša poslovna strategija podrazumeva razvoj i pozicioniranje lokalnih brendova i privrednih društava, koje kao menadžment kompanija preuzimamo i njima upravljamo - kaže Srđan Stojanović, direktor STara Group.


Poslovni planovi ovog preduzeća, prema njegovim rečima, bazirani su na činjenici da se značajan potencijal pirotskog kraja, uzjedandrugačiji, inovativniji pristup, može još bolje predstaviti i pozicionirati ne samo na lokalnom, već i na dosta širem tržištu.


- Prepoznavanjem mogućnosti u lokalnom okruženju, uz adekvatnu komunikacionu podršku, finansijsku logistiku i niz drugih aktivnosti, nameravamo da promovišemo čitavu regiju, stavljajući je u fokus cele javnosti, a time i investitora. Ko god da je došao u naš kraj, poneo je izuzetne impresije - neko zbog prirodnih lepota, drugi zbog veoma zdravog okruženja, pirotskog kačkavalja ili drugih tradicionalnih obeležja. Uvereni smo da su to resursi koje treba još bolje prezentovati i adekvatno pozicionirati na tržištu. Ovakav koncept je od značaja i za lokalne proizvođače, jer obezbeđuje efikasniju distribuciju, ali i kompletnu podršku u pozicioniranju proizvodnog asortimana koji zastupamo - objašnjava Stojanović, ukazujući da je prvi primer ovakvog poslovnog modela upravljanje brendom Stara planinska riznica.


Razvojem ovog brenda, koji svoje poreklo duguje upravo netaknutoj prirodi Stare planine i velikom broju različitih lekovitih biljaka koje rastu na njoj, STara Group upravlja od pre nekoliko meseci.


Prema njegovim rečima, u toku su analize još nekih lokalnih brendova, kompatibilnih sa delatnošću STara Group, koji mogu biti preuzeti prema sličnom modelu. Na osnovu toga biće pripremljene strategije za preuzimanje i dalji razvoj.