Turistička organizacija Pirot u kampanji "Vidi Srbiju"!

11. jun 2018. 13:00 Društvo Pirot Plus Online

Poslednjih godina turizam u Srbiji beleži rast od 13 do 18% zbog čega je Turistička organizacija Srbije organizovala turistički karavan koji uključuje lokalne turističke organizacije koje promovišu svoje turističke potencijale u različitim krajevima Srbije, rekla je za Portal Plus onlajn, Vesna Bulj iz Turističke organizacije Pirot. U cilju promovisanja turističkih potencijala Srbije ove godine su organizovana tri karavana, jedan je održan na Avali 2. juna, drugi u Vrnjačkoj Banji 8. juna, a završni će biti na Trgu republike u Beogradu 22. juna.

Ovogodišnja kampanja karavana je „Vidi Srbiju - koje momente ćeš pamtiti ovog leta?“. Prema rečima Vesne Bulj, Pirot je predstavio svoj materijal i odgovarali su na sva pitanja posetilaca, a interesovanje je bilo jako veliko.

U kampanji su, pored Tusrističke organizacije Pirot, učestvovale i turističke organizacije Srbije, Beograda, Savskog venca, Vrnjačke Banje, Despotovca, Zlatibora, Paraćina, Zaječara, Novog Sada, Aranđelovca, Novog Pazara, Topole, Kuršumlije, Dragačeva, Golupca, Požarevca, Ivanjice, Vršca, Knića, Rekovca, Bele Palanke, Čačka, Kraljeva, Valjeva, Leskovca, Raške, Užica, Požege, Zlatara, Lebana, Kruševca i Prolom banje.

Promotivnom kampanjom „Vidi Srbiju – koje momente ćeš pamtiti ovog leta?” Turistička organizacija Srbije promoviše ponudu Srbije u predstojećem letnjem periodu i poziva domaće goste da svoj odmor provedu na destinacijama širom Srbije, kako putem oglašavanja, tako i korišćenjem online kanala promocije uz naglasak na društvene mreže kao generatore velikog broja značajne ciljne grupe turista.

*Fotografije u tekstu sa karavana u Vrnjačkoj banji: Vesna Bulj