Vaša pitanja! Da li je paradajz u Ambulanti Pazar, hitniji od pacijenta!?

27. septembar 2021. 11:31 Stavovi Pirot Plus Online

Srđan Krstić

Postovani,                                                                                                                  

U subotu 25.09. oko 09h bio sam u ambulanti Pazar radi produženja terapije za hipertenziju koju redovno primam unazad desetak godina. Obradovalo me što ispred ambulante i u čekaonici nije bilo nikog i ponadao sam se da ću brzo da rešim problem.

Radile su dve sestre,  jedna mladja i druga srednjih godina. Pitanje mladje upućeno meni bilo je: "Šta treba?" ( valjda ono dobar dan mladi više ne koriste ). Odgovorio sam da mi treba redovna terapija i da pregled nije potreban na šta mi je ona rekla da dodjem u ponedeljak jer vikendom primaju samo hitne slučajeve .

Na moje pitanje gde to piše i kako su o tome obavestili pacijente rekla mi je da ne piše nigde i da to svi znaju . Pošto sam pokušao da objasnim da nisam vidovit pa ne znam ono o čemu niko nije obavešten, ova druga sestra je preuzela na sebe da mi objasni kako nema nikakve veze što nema drugih pacijenata i što je potreban samo jedan klik mišem na kompjuteru pa da podignem svoje lekove u apoteci jer, eto, vikendom primaju samo hitne slucajeve.

Dalju tiradu sprečio je neki momak koji je ušao da je obavesti da joj je doneo paradajz na šta je ustala i otišla da preuzme paradajz. Obzirom da nisam lekar ne znam da li taj paradajz koriste u ambulanti za intervencije u hitnim slučajevima vikendom. Terapiju ,naravno, nisam dobio i izašao sam da ne bih postao hitni slučaj, jer su mi opasno podigle pritisak.                                                                                         Posle ovakvog iskustva nameću mi se sledeca pitanja;                                           

Ako u gradu postoji hitna služba zašto i ambulanta vikendom prima samo hitne slučajeve ?                                                                                                                                          

Ako je neko napravio ovakvu organizaciju rada zašto to nije vidno istaknuto da pacijenti budu informisani i kojim argumentima pravdaju ovakvu organizaciju?  Po čemu je paradajz hitnost, a pacijent nije ?                                                           

Kako ne bi ispalo da je sve crno, evo i jednog svetlog primera ;                               

Nakon ovog iskustva otisao sam na punkt za vakcinaciju i očekivao sam sličan tretman, medjutim mogu samo da kazem ;                                                               

LJubazno, efikasno, bez trunke nervoze. Svaka čast . Ti ljudi znaju da zdravstveni radnici postoje zbog pacijenata, a ne obrnuto .                                       

 Nadam se da ce neko od odgovornih u zdravstvu makar samo pročitati moja pitanja i barem porazmisliti o njima .                                                                   

Unapred hvala       

Srdjan Krstic s.r.