Železnice Srbije uredjuju pružne prelaze. Pirotske rampe ponovo nisu u planu !!! Dokle!!??

25. jul 2018. 12:30 Društvo Pirot Plus Online

Infrastruktura Železnice Srbije, u nedavnom saopštenju, objavila je da će u narednom periodu obezbediti polubranicima i svetlosnom signalizacijom šest putnih prelaza u Srbiji, a cilj je da se na tim mestima podignu na viši nivo osiguranje i bezbednost saobraćaja.

Tako će na magistralnoj pruzi Niš - Preševo u narednom periodu polubranicima i svetlosnom signalizacijom biće obezbeđeni putni prelazi u mestu Rajince, nedaleko od Preševa, kao i između železničkih stanica Leskovac i Đorđevo.

Nova signalizacija i sigurnosna oprema obezbeđivaće ubuduće i putni prelaz u naselju Klenje, na magistralnoj pruzi Beograd - Mladenovac, kao i u samom Mladenovcu.

Takođe, nivo osiguranja biće podignut na jednom putnom prelazu u Subotici, na magistralnoj pruzi Subotica - Bogojevo - državna granica, ali i na putnom prelazu u mestu Brasina, na regionalnoj pruzi Ruma - Šabac - Donja Borina - državna granica.

Za taj posao Infrastruktura Železnice Srbije izdvojiće nešto više od 90 miliona dinara, a prioriteti su određeni na osnovu zahteva lokalnih samouprava, zbog povećanog obima drumskog saobraćaja.

Radovi će biti realizovani kontinuirano, a očekuje se da prve aktivnosti na njihovom uređenju počnu već u narednih mesec dana.




Na pruzi Niš-Dimitrovgrad, na delu od Bele Palanke do Dimitrovgrada ima desetak pružnih prelaza koji seku lokalne puteve. Na tim prelazima do sada se dogodio veliki broj saobraćajnih nezgoda.

U samom Pirotu postoje 6 pružnih prelaza, rekli bismo nezaštićenih.

Prvi je na Knjaževačkom putu gde već tri godine nema radnika, koji su u penziji, i na jedinstven način u svetu voz se zaustavlja kako bi motorna vozila prešla kolosek.

Drugi pružni prelaz je u Ulici kapetana Karanovića prema naselju Provalija, treći je kod Starog Tigra, prema Buvljaku. Četvrti, koji je u ovom trenutku i najugroženiji i najnebezbedniji je pružni prelaz kod naselja Djeram, gde je do sada poginulo nekoliko osoba, i koji je u svakom slučaju za Piroćance najopasniji.

Peti je na Krupačkom putu gde je rampa veoma često u kvaru Nedavno je rampa bila ponovo van funkcije, i tu je saobraćaj regulisan kao na Knjaževačkom putu, što je nečuveno.

Šesta je rampa kod Božurata. Da nismo reagovali kod JP"Železnice Srbije" bili su spremni da oba radnika koja tu rade pošalju u penziju. I da se saobraćaj, i na tom veoma prometnom putu reguliše kao na rampi u Knjaževačkoj.

Dakle Pirot je jedan od najugroženijih gradova kada je železnički saobraćaj u pitanju i zbog toga je nečuveno da JP"Železnice Srbije" i ovog puta zaobidju Pirot, s obzirom na rampe koje su totalno neobezbedjene.