Železnice Srbije uredjuju pružne prelaze. Pirotske rampe ponovo nisu u planu !!! Dokle!!??

Infrastruktura Železnice Srbije, u nedavnom saopštenju, objavila je da će u narednom periodu obezbediti polubranicima i svetlosnom signalizacijom šest putnih prelaza u Srbiji, a cilj je da se na tim mestima podignu na viši nivo osiguranje i bezbednost saobraćaja.
Tako će na magistralnoj pruzi Niš - Preševo u narednom periodu polubranicima i svetlosnom signalizacijom biće obezbeđeni putni prelazi u mestu Rajince, nedaleko od Preševa, kao i između železničkih stanica Leskovac i Đorđevo.
Nova signalizacija i sigurnosna oprema obezbeđivaće ubuduće i putni prelaz u naselju Klenje, na magistralnoj pruzi Beograd - Mladenovac, kao i u samom Mladenovcu.
Takođe, nivo osiguranja biće podignut na jednom putnom prelazu u Subotici, na magistralnoj pruzi Subotica - Bogojevo - državna granica, ali i na putnom prelazu u mestu Brasina, na regionalnoj pruzi Ruma - Šabac - Donja Borina - državna granica.
Za taj posao Infrastruktura Železnice Srbije izdvojiće nešto više od 90 miliona dinara, a prioriteti su određeni na osnovu zahteva lokalnih samouprava, zbog povećanog obima drumskog saobraćaja.
Radovi će biti realizovani kontinuirano, a očekuje se da prve aktivnosti na njihovom uređenju počnu već u narednih mesec dana.
Na pruzi Niš-Dimitrovgrad, na delu od Bele Palanke do Dimitrovgrada ima desetak pružnih prelaza koji seku lokalne puteve. Na tim prelazima do sada se dogodio veliki broj saobraćajnih nezgoda.
U samom Pirotu postoje 6 pružnih prelaza, rekli bismo nezaštićenih.
Prvi je na Knjaževačkom putu gde već tri godine nema radnika, koji su u penziji, i na jedinstven način u svetu voz se zaustavlja kako bi motorna vozila prešla kolosek.
Drugi pružni prelaz je u Ulici kapetana Karanovića prema naselju Provalija, treći je kod Starog Tigra, prema Buvljaku. Četvrti, koji je u ovom trenutku i najugroženiji i najnebezbedniji je pružni prelaz kod naselja Djeram, gde je do sada poginulo nekoliko osoba, i koji je u svakom slučaju za Piroćance najopasniji.
Peti je na Krupačkom putu gde je rampa veoma često u kvaru Nedavno je rampa bila ponovo van funkcije, i tu je saobraćaj regulisan kao na Knjaževačkom putu, što je nečuveno.
Šesta je rampa kod Božurata. Da nismo reagovali kod JP"Železnice Srbije" bili su spremni da oba radnika koja tu rade pošalju u penziju. I da se saobraćaj, i na tom veoma prometnom putu reguliše kao na rampi u Knjaževačkoj.
Dakle Pirot je jedan od najugroženijih gradova kada je železnički saobraćaj u pitanju i zbog toga je nečuveno da JP"Železnice Srbije" i ovog puta zaobidju Pirot, s obzirom na rampe koje su totalno neobezbedjene.
-
15. jul 2024. 12:27 Tokom juna u Odseku Pirot, Akademije tehničko vaspitačkih strukovnih studija, realizovane su brojne aktivnosti. Jedna od najznačajnijih je Konkurs za upis studenata u prvu godinu osnovnih strukovnih ... -
15. jul 2024. 11:12 Krajem prošlog meseca, naša sugrađanka poslala nam je pitanje koje se odnosilo na uređenje puta prema Srećkovcu.Istog dana objavili smo u rubrici Vaša pitanja i odgovor Slavi&... -
15. jul 2024. 09:46 Ambasada Francuske u Srbiji tradicionalnim svečanim prijemom, dva dana pred 235. godišnjicu pada Bastilje, obeležila je nacionalni praznik Dan Republike, a prijemu čiji je domaćin ambasador te ... -
13. jul 2024. 17:37 U selu Kusa Vrana u Opštini Dimitrovgrad, a na samoj granici sa Opštinom Babušnica, danas se proslavlja Pavlovdan. Vladika niški Arsenije je osveštao Crkvu u Kusoj ...